Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Spyskype

Publicerad 2012-01-18 20:56:45 i Allmänt

Ibland... Fast inte så ofta (jämt). Så tänker (tvångstänker), eller mer oroar jag mig för att... Ja, ni vet... Att någon tittar på mig i webkameran!

Det är INTE en orimlig oro skulle jag vilja påstå!

Nån kan hacka sig in... Jag har nog förresten sett ett avsnitt av Chuck där precis det hände! Så att... Det är ju inte jag som är knäpp.

Jag kanske är lite knäpp som hänger en strumpa för webcamen för att förhindra spionage.

Så långt kan jag sträcka mig. Inte längre




/Det är inte tjejen som har bloggen som har skrivit brevet
(jo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela