Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Oj rå!

Publicerad 2012-07-02 00:27:18 i Allmänt

Såå...
Jag flyttar till en ny lägenhet imorgon! Jag borde således med allra största säkerhet ha en nyckel att kvittera ut av någon, någonstans. På grund av en kedja orelaterade händelser över vilka jag hade lite eller inget inflytande har jag... Liksom.. Glömt bort att kolla upp det där. Och i ungefär samma veva glömt vilket bostadsbolag jag ska bo hos. Så att...
 
Skit också.

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nyss hemkommen från USA! ♥ ♥ ♥

Publicerad 2012-07-02 17:57:14

Ojdå! Men det är väl bara att kika på kontraktet?

Lycka till! :9

Svar: Efter paniken lagt sig så insåg även jag detta och det löste sig fint:) Nu har jag nycklarna i handen och kaffekokaren står på sin plats!
Nikki Kitsch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela