Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

WINTER IS COMING!! Fort, fram med flintasteken!

Publicerad 2012-07-06 20:26:16 i Allmänt

Om en jävel till förpestar min facebooklogg med uppmaningar om att "passa på" för att "sommaren är kort", så tänker jag dedikera all min lediga tid med att förpesta och spamma dennes logg/mail med divere cyberohyra så som, kedjebrev, youtubeviddeos på katter som gör lustiga saker samt anekdoter om mina fiktiva barnbarn.
 
 
Jag är så less på att det finns en föreställning om vad vi borde njuta av, bara för att det råkar vara sommar. Det ligger en press i allt det här "passa påandet". Jag VILL INTE grilla flintastek och dricka blaskigt rosévin i någon 80-tals solnedgång.
Jag vill sitta inne och spela tv-spel utan att känna skuld för att jag "slösar bort" sommaren. Jag vill inte se några höjda ögonbryn för att jag gör det jag känner för, när jag känner för det, istället för vad folk tycker att jag borde göra.
 
Så nej, jag tänker inte passa på för att sommaren är kort. Det är nämligen så att sommaren kommer tillbaka varje år, ungefär vid den här årstiden. Vi bor fan inte i Westeros people!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela