Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Svåra saker:

Publicerad 2012-01-19 17:00:01 i Allmänt

Saker som är svåra när man bara har en arm. Eller som jag, två varav en gipsad.

Första utdraget:

1. Knäppa upp bh:n
2. Knäppa bh:n
3. Allt som involverar att lägga saker i påsar
4. Allt som involverar allt man behöver två händer till
5. Att använda tangentbordet
6. Spela tv-spel
7. Duscha
8. Ha på sig något annat än linnen.
9. Vispa.
10. Knyta skor

Så ungefär.

Men eftersom gipset ska sitta kvar några veckor lär ju en uppföljare komma.

Tills dess

As you were.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela