Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Hur många g:n är det i blogggarderob? Bloggarderob? Ah, jag vill ut ur den iaf!

Publicerad 2012-07-02 18:31:43 i Allmänt

Jag har ju haft vissa funderingar de sista... Om att den här bloggen kanske inte alls ska vara en anonym blogg utan en blogg där JAG skriver. Kanske talar om för folk att jag gör det till och med. Det skulle kunna bli en sån där blogg där jag tar kort på min frukost. Med tilt shift kanske. Fast mest troligt är ju att det blir precis som innan fast med en och annan bild.
 
Ah! Jag skulle ju kunna be någon pålitlig bekant av god smak göra en genomläsning för godkännande för att... Ni vet... Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är helt fucktarded.
 

Kommentarer

Postat av: Martin Kjellvander

Publicerad 2012-07-02 19:26:55

Jag har ju redan korrläst och du vägrar rätta till de stavfel jag hittade :(

Svar: Let bygones be bygones, dearest! ;)
Nikki Kitsch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela