Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Kändisars sjukt roliga småroller långt innan genombrottet!

Publicerad 2012-07-10 20:21:32 i Nonsens

Jag är så fantastiskt glad att de flesta kändisar har fått hanka sig fram mellan småroller, statistjobb och karaktärer av den mindre prestigefyllda kalibern. Annars hade vi ju missat guldkorn som det här:
 
Orlando Bloom i Midsomer Murders:
En betydligt yngre och spensligare Orlando spelar en ynglig småtjuv och kvinnotjusare med en förkärlek för den lite äldre kvinnan. Vill du se Orlando till sängs med en Martha Stewart-klon? Dags att gräva fram alla de där Midsomerskivorna som du ändå fick i Aftonbladet och ladda upp popcornmaskinen.
 
 
Teri Hatcher i Seinfeld
Långt innan Hatcher blev en desperat hemmafru dejtade hon mindre framgångsrikt Jerry Seinfeld under något avsnitt. Problem i relationen uppstod olyckligt nog när Elaine säker på sin sak hävdade; "You know...they're fake!" Om de var fake? Tja... Maybe she's born with it... Maybe she took a trip to silicon valley.:)
 
Stephen Moyer i Midsumer Murders
Innan vampyren Bill från True Blood blev vampyr hängde han mest i ett New Age-kollektiv och försökte hitta sig själv. Så vill du se Bill/Stephen genomföra spirituella ritualer iklädd kaftan och hånga upp hippie tjejer i sällskap med getter så är det återigen Midsumerboxarna som ska dammas av.  Stephen i biblioteket med ljusstaken?
 
Kanske...
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna & Stina

Publicerad 2012-07-10 21:25:11

åh vilken fin blogg du har ! kika gärna in på vår och lämna spår!!

Ha en bra dag / Hanna och Stina

Svar: Tack så mycket!=)
Nikki Kitsch

Postat av: TC

Publicerad 2012-07-10 22:45:49

sv. Haha om det ändå va jag som kom på det. Fick syn på såna glas för ett bra tag sen och var bara tvungen att testa =) Klart du ska ha vinglas, det behöver man inte drick vin för =) Lyxa till det med vinglas till frukosten eller när som =) Mycket roligare att dricka ur, tråkigare att diska dock =/

Svar: Helt sant! Det är ju klart att man ska dricka ur snygg-glas så ofta man kan! Tack för tipset, det kommer lätt att förgylla mina frukostar :P Hemskans trevlig blogg du har förresten! Hur tusan får du plats med allt pyssel? :P
Nikki Kitsch

Postat av: Rana

Publicerad 2012-07-11 00:30:11

haha åh orlando lilla gubben<3

Svar: haha, jaa jag veeet:) Jag kan dock inte släppa vampyren Bill som hippie! Sjukt roligt! :P
Nikki Kitsch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela