Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Ett hundliv? Bah, prova ett matteliv!

Publicerad 2012-07-12 21:18:51 i

Bra sak med att ha hund: 
 
De är puffiga, fluffiga, gosiga, skojiga och tusen andra saker
 
Dålig sak med att ha hund:
 
De vill alltid leka när du vill sova, ofta talar de om detta genom att släppa en tennisboll i pannan på dig.
Eller om man har riktig tur en slemmig tuggleksak...Ofta när de har badat i äckelpäckel vill de kramas och sitta i knät....Och efter som de är  så hiiiimlaaaa puffiga, fluffiga gosiga och allt det där andra så...
 
Så sitter man där i flanellpyamas med sovmasken i pannan och leker dragkampsleken fast du ska upp i snorottan. 
 
 
Men jag tar min lortiga grisbjörnshund över allt annat vilken dag som helst <3

Kommentarer

Postat av: Haidi Jakobsson -

Publicerad 2012-07-12 22:27:41

Godnatt! hoppas du haft en bra torsdag, och imorgon är det ju äntligen helg! yay :D

Postat av: Haidi Jakobsson -

Publicerad 2012-07-12 22:27:47

Godnatt! hoppas du haft en bra torsdag, och imorgon är det ju äntligen helg! yay :D

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-07-13 05:26:34

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)
Har precis skrivit ett åsikter&tankar inlägg, säg gärna vad du tycker. Har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/july/bloggare-tror-for-mycket-om-sig-sjalva.html#comment (direkt länk

Svar: Tack så mycket, detsamma! Det ska jag absolut ta mig ett kik på!
Nikki Kitsch

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-13 10:20:36

Söt vovve! :) kram

Svar: Åh, jaa!<3 Tack så mycket=) Kram!
Nikki Kitsch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela