Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

PIX PAX UNVERSUM STJÄRNSTOPP!

Publicerad 2012-01-21 20:06:39 i Allmänt

Här kommer alla mina hemliga uppfinningar, som ingen får säga ngt om för de ska jag tjäna pengar på sen när jag har gett upp alla mina drömmar! Okey? Okey!

1. Tvärtom-micron

Need I say more? Festen börjar bli tråkig, varför? FÖR ATT ISEN ÄR SLUT!
Tvärtom-micron's gott u covered!

2. Vindrutetorksisskrapan

Okey, ärligt så förstår jag inte varför ingen inte uppfunnit detta än. Det är för mig helt obegripligt. Det är ju så sjukt genialiskt! Aldrig mer stå ute i kylan och skrapa rutor. Nej, det enda skälet till att det inte redan blivit uppfunnet måste bero på någon superbrist som gör det omöjligt. Enda förklaringen.

3. Supersnabbköpet

Man har en sån där betalgrej på kundvagnen som man stoppar i sitt kort i, för att lösa ut vagnen liksom (fuck 5-kronor) Och en sån där varu scanner. Ah, och sen knallar man runt handlar lite här, handlar lite där, scannar allt man lägger ner i vagnen och SEN! Går man bara rakt ut ur affären genom sånna där staket som piper om man snattat något, och dem drar AUTOMATISKT pengar från ditt kort. BAM!
Fatta tid du sparar på det eller! Liksom... MYCKET! Sen stoppar du tillbaka vagnen och kan ta ur ditt kort. Klart
JA jag försttåååår att det blir väldigt dyra kundvagnar att köpa in för affärerna. Men de får se det som en investering. Tid är pengar!



Kom ihåg vart du såg det först!

As you were, nothing to see here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela