Nikki Kitsch

Spel och serie nördande skönhetsredaktör och krönikör för Divine Magazine, Prenumeraraaa!

Fyndig rubrik som fångar din uppmärksamhet

Publicerad 2012-01-23 19:39:18 i Allmänt

Saker jag har satt på mitt gips för att skydda det från naturens krafter:

1.
Plastpåsar:
Av typ:
Ica, Willys, samt citygross.
Skyddar mot: Vatten
Var/när: I duschen, vid diskning. Kan eventuellt även fungera vid nederbörd. Kan dock ej styrka detta då jag ej fått tillfälla att prova. Kommer heller ej prova om tillfälle ges.

2. Strumpor:
Av typ:
Framförallt ragg, dock även Hello Kitty (Pga snyggt)
Skyddar mot: Kyla
Var/när: När det är jävligt kallt ute och du inte får på dig några vantar. Användes med fördel i mörker.

3. Tattoosleaves:
Av typ:
Nylon
Skyddar mot: ocoolhet
Var/när: Så ofta du kan, tattoosleaves is the new black.

Back 2 work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nikki Kitsch

Vet ni vad jag gillar? Böcker.. Och monster... Ibland böcker om monster. Om jag får måla lite ibland blir jag glad och jag tycker mer om regn än om solsken. Tv-spel är allvarliga saker och pilla för sjutton inte på min spotifylista!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela